کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع تیم ملی تاجیکستان در پایان فصل از جمع بازیکنان پرسپولیس جدا شده و سراغ پیشنهاد یک میلیون دلاری خود می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که همچنان صحبت درباره نقل و انتقال بازیکنان وجود دارد.

وحدت هنانوف مدافع تیم ملی تاجیکستان که طی این دوره از بازی‌ها کمترین شانس را توجه به ترافیک خط دفاعی پرسپولیس برای حضور در ترکیب اصلی سرخپوشان داشته است به واسطه حضور موفق با تیم ملی تاجیکستان پیشنهادی را از شرق آسیا دریافت کرد که مبلغ یک میلیون دلار برای او در نظر گرفته شده است.

هنانوف نیز با توجه به اتمام قراردادش تصمیم خود برای جدایی از پرسپولیس را گرفته است تا به این باشگاه برود. او یکی از بازیکنانی بود که اوسمار ویه را در نیم فصل هم تمایلی به ادامه همکاری با این مدافع را نداشت تا حالا با دریافت پیشنهاد جدید و قابل توجه مالی راهی باشگاه جدید خود شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.