فدراسیون فوتبال عربستان به دنبال شلاق خوردن مهاجم مراکشی الاتحاد در بازی فینال سوپرجام این کشور قوانین مربوط به هواداران را بازبینی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته گذشته در ابوظبی (امارات)، تیم فوتبال الاتحاد جده در فینال سوپرجام عربستان سعودی با نتیجه ۴ بر یک مغلوب الهلال ریاض شد. عبدالرزاق حمدالله، مهاجم مراکشی تک گل الاتحاد را در این دیدار به ثمر رساند. او پس از پایان بازی برای صحبت با هواداران به سمت سکو رفت و به دنبال درگیری‌های لفظی روی یکی از تماشاگران آب ریخت. سپس یک هوادار با لباس سنتی عربی، شیئی را که شبیه شلاق یا کمربند بود بیرون آورد و با آن دو ضربه به حمدالله زد. بازیکنان و سایر اعضای تیم الاتحاد سعی کردند برای حمایت از هم‌تیمی خود از روی سکو بالا بروند، اما مهمانداران ورزشگاه وارد عمل شدند، هوادار را بردند و بازیکنان را کنار زدند.

بر اساس گزارش رسانه‌های عربستانی؛ فدراسیون فوتبال عربستان با توجه به انتشار گسترده خبر و ویدئوی مربوط به شلاق خوردن عبدالرزاق حمدالله در بازی فینال سوپر جام قصد دارد قوانین مربوط به حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها را برای تضمین ایمنی بازیکنان مورد بازبینی قرار دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.