مهاجم منچستریونایتد ممکن است شانس همراهی تیم ملی فوتبال انگلیس در مسابقات یورو ۲۰۲۴ را از دست بدهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارکوس رشفورد که سابقه حضور در دو دوره اخیر جام جهانی (۲۰۱۸ و ۲۰۲۲) و دو دوره حضور در مسابقات یورو (۲۰۱۶ و ۲۰۲۰) را با تیم ملی فوتبال انگلیس در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد، به خاطر عملکرد ضعیفش در فصل جاری ممکن است شانس همراهی سه‌شیر در مسابقات یورو ۲۰۲۴ را از دست بدهد.

روزنامه انگلیسی «میرر» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ به اطلاع مارکوس رشفورد ۲۶ ساله رسیده شده که جایگاه او در تیم ملی انگلیس برای حضور در مسابقات یورو ۲۰۲۴ به خاطر وجود گزینه‌های باکیفیتی که در دسترس گرت ساوت‌گیت هستند، در خطر است.

در ماه‌های اخیر سرمربی سه‌شیر از وجود مهاجمانی همچون هری کین از بایرن مونیخ، بوکایو ساکا از آرسنال، جک گریلیش از منچسترستی، فیل فودن از منچسترسیتی، کالوم ویلسون از نیوکاسل، ادی اِنکیتا از آرسنال و ابرچی ازه از کریستال‌پالاس بهره برده شده است.

رشفورد که در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار پیراهن تیم ملی انگلیس را به تن کرد و تاکنون در ۶۰ بازی برای سه‌شیر به میدان رفته و آمار ۱۷ گل‌زده را هم از خود بر جای گذاشته، این فصل در منچستریونایتد اُفت قابل‌توجهی کرده و در ۳۹ بازی از رقابت‌های مختلف تنها موفق به ثمر رساندن ۸ گل شده است.

هفدمین دوره مسابقات جام ملت‌های اروپا در حالی از تاریخ ۱۴ ژوئن تا ۱۴ جولای ۲۰۲۴ (۲۵ خرداد تا ۲۴ تیر ۱۴۰۳) به میزبانی آلمان و در ۱۰ شهر برلین، کلن، دورتموند، دوسلدورف، فرانکفورت، گلزنکرشن، هامبورگ، لایپزیگ، مونیخ و اشتوتگارت برگزار خواهد شد که انگلیس در گروه C با تیم‌های اسلوونی، دانمارک و صربستان همگروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.