مدیر تیم فوتبال تراکتور توضیحاتی درباره دلایل جدایی پاکو خمس از جمع سرخپوشان تبریزی ارائه داد.

سعید مظفری‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت جدایی پاکو خمس از تراکتور اظهار داشت: ما بعد از بازی با ذوب‌آهن یک جلسه‌ای با خمس داشتیم و مسائل تیم را بررسی کردیم. یک برنامه‌ای هم طراحی کردیم برای ادامه کار ولی با توجه به شرایطی که پیش آمد، ظاهراً کمی خانواده خمس و اعضای کادرفنی نگرانی داشتند و به همین دلیل درخواست جدایی داده‌اند.

وی ادامه داد: خمس درخواست خود را برای جدایی مطرح کرد و ما به او اطمینان دادیم که همه چیز خوب است و خواستیم که کار ادامه پیدا کند، ولی او عنوان کرد که به دلیل نگرانی خانواده می‌خواهد که همکاری به پایان برسد. ما تا چند دقیقه دیگر جلسه نهایی داریم و باید ببینیم که به نتیجه می‌رسیم یا نه.

«خمس از بازیکنان تراکتور نیز خداحافظی کرده است». مدیر تیم تراکتور در پاسخ به طرح این موضوع گفت: بله! به خاطر همین موضوع که گفتم از بازیکنان هم خداحافظی کرد اما ما در حال صحبت هستیم تا ببینیم چه می‌شود.

مظفری‌زاده در رابطه با گزینه جانشینی برای خمس توضیح داد: هنوز قسمت اول و جدایی خمس به قطعیت نرسیده است و باید ببینیم به چه سرانجامی می‌رسد و بعد از آن جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و درباره جانشین هم تصمیم خواهیم گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.