کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

۶ نفر در آفریقای جنوبی به ظن قتل فوتبالیست جوان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پلیس آفریقای جنوبی ۶ نفر را به ظن قتل لوک فلرز بازیکن فوتبال در ژوهانسبورگ و سرقت خودروی او دستگیر کرد.

بر اساس گزارش رسمی پلیس آفریقای جنوبی؛ ۶ مظنون صبح چهارشنبه در سووتو ردیابی شدند و آنها روز جمعه نخستین شهادت خود را در دادگاه خواهند داد.

خودروی دزدیده شده فلرز که قبلاٌ تکه تکه شده بود، روز دوشنبه کشف شد. در بیانیه پلیس آمده است: «پلیس بر این باور است که مظنونان اعضای یک گروه سرقت خودرو در گوتنگ هستند. جستجو برای یافتن مظنونان دیگر ادامه دارد.»

لوک فلرز ۸ روز قبل در حالی که منتظر ارائه سرویس در پمپ بنزین بود، کشته شد. دو مرد مسلح اسلحه را به سمت این بازیکن فوتبال نشانه رفتند، او را از ماشینش بیرون کشیده و به قسمت بالایی بدنش شلیک کردند. سپس یکی از افراد ناشناس سوار خودروی مقتول و از پمپ بنزین دور شد. فلرز به بیمارستان منتقل شد اما پزشکان نتوانستند بازیکن فوتبال را نجات دهند.

فلرز ۲۴ ساله از سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۴ برای باشگاه کایزر چیفز و در تیم‌های فوتبال نوجوانان و جوانان آفریقای جنوبی بازی کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.