کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم فوتبال سپاهان در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر، روند ضعیف نتیجه گیری خود را ادامه داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان که در فصل بست و دوم امیدهای زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر داشت روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند و با ۲۱ بازی و کسب ۳۸ امتیاز پس از تیم‌های استقلال تهران، پرسپولیس و تراکتور در رده چهارم جدول قرار دارد.

سپاهان در این فصل خریدهای زیادی را در فاز هجومی خود انجام داد و به نوعی اکثر مُهره های تأثیرگذار در خط حمله را در اختیار داشت. همین موضوع سبب شد که «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان در نقل و انتقالات نیم فصل کاوه رضایی و عیسی آل کثیر را در لیست مازاد این تیم قرار دهد که پس از گفت‌وگو با مدیران باشگاه، رضایی در این تیم ماندنی شد اما آل کثیر به پرسپولیس که یکی از رقبای اصلی سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل به شمار می‌رود، بازگشت.

از همان ابتدا کارشناسان و اهالی فوتبال نسبت به عدم خرید بازیکن در خطوط دفاعی به مورایس انتقاد می‌کردند اما در نیم فصل علاوه بر اینکه هیچ بازیکنی در پست دفاعی برای سپاهان جذب نشد، محمد قربانی که به یکی از کشف‌های خوب مورایس در لیگ برتر تبدیل شده بود با عقد قراردادی به تیم اورنبرگ روسیه پیوست تا دست مورایس بیش از پیش در چیدن خط دفاعی خود خالی بماند.

شکست برابر آلومینیوم اراک سرآغاز روند نتیجه گیری ضعیف شاگردان مورایس در لیگ برتر بود که این روند به دیدارهای آسیایی سپاهان هم کشیده شد و در مرحله یک هشتم نهایی و در دو بازی رفت و برگشت زردپوشان ایران نتیجه را به الهلال عربستان واگذار کردند تا آخرین بازمانده ایران در لیگ قهرمانان آسیا وداع تلخی با این مسابقات داشته باشد. روند نزولی سپاهان در نیم فصل دوم هم تکرار شده و این تیم در ۶ بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها ۷ امتیاز به دست آورده و در جدول دور برگشت در رده یازدهم قرار دارد که با توجه به سرمایه گذای زیادی که این باشگاه در ابتدای فصل انجام داده نتیجه بسیار بدی برای آنها به حساب می‌آید.

سپاهان در هفته بیست و دوم با نتیجه دو بر یک نتیجه را به صنعت نفت آبادان که در بین تیم‌های انتهای جدولی حضور دارد، شکست خورد تا به نوعی خاطرات تلخ هواداران سپاهان در فصل گذشته برای آنها تکرار شود. در فصل بیست و یکم و در حالی که سپاهان در تلاش برای رسیدن به صدر جدول بود، در دیدار خانگی برابر ملوان که آن زمان برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کرد، شکست خورد و همان بازی باعث شد تا شاگردان مورایس جنگ قهرمانی با پرسپولیس را به این تیم واگذار کردند، حال در فصل جاری و با اینکه سپاهان نیاز مبرمی به امتیازات دیدارهای خود دارد در مصاف با نفت آبادان که کمتر کسی پیروزی این تیم را متصور بود، بازی را واگذار کرد.

یکی از مسائلی که در این فصل کادر فنی سپاهان را تحت تأثیر قرار داده، مصدومیت زیاد بازیکنان این تیم بوده است. در جدیدترین مورد از مصدومیت، محمد دانشگر به شدت از ناحیه کتف در دیدار با نفت آبادان صدمه دید و بعید است در دیدارهای پیش رو بتواند تیم خود را همراهی کند، آریا یوسفی نیز یکی دیگر از مُهره های کلیدی سپاهان در این فصل است که پس از دیدار برگشت با استقلال تهران به دلیل مصدومیت هنوز نتوانسته به میادین باز گردد و با از دست دادن این دو بازیکن در خط دفاعی، مورایس و دستیارانش، چالش بزرگی را در خط دفاعی برای بازی‌های آینده خواهند داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )