کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

فینال مسابقات فوتسال جام رمضان لار با حضور برخی چهره های سابق تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقه فینال جام فوتسال لارستان ‌در شرایطی برگزار شد که تعدادی از چهره های قدیمی فوتبال ایران نیز این دیدار را از نزدیم تماشا کردند و در دیداری نمادین به میدان رفتند.

حمید مطهری، آرش برهانی، بهروز رهبری فرد، محسن خلیلی، ابراهیم شکوری، محمدرضا حیدریان و حنیف عمران زاده از جمله پیشکسوتانی بودند که با حضور در لار این مسابقه را تماشا کردند.

دیدار نمادین ستاره های سابق فوتبال ایران و منتخب فارس به مناسبت تجلیل از وحید جعفری نماینده آل اشپورت در خاورمیانه و تقدیر از زحمات چندین ساله وی برای تامین البسه تیم های ملی و باشگاهی برگزار شد.

از نکات جالب توجه این مراسم می توان به بازی نمادین ستاره های استقلال و پرسپولیس مقابل تیم منتخب استان فارس اشاره کرد که دو تیم برای دقایقی به میدان رفتند. یکی از صحنه‌های جالب این بازی آکروباتیک آرش برهانی و خطای بازیکن حریف که با درخواست VAR از سوی رهبری‌فرد همراه شد. پس از اعتراض ستاره های سرخابی، داوران به اتاق وار رفتند که پس از بازبینی صحنه مشکوک داوران اعلام کردند که خطای روی برهانی پنالتی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.