تیم فوتبال الوحده امارات در هفته هفدهم لیگ برتر امارات برابر شباب الاهلی به تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال الوحده و شباب الاهلی در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امارات شامگاه جمعه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی پرگل ۳ به ۳ به پایان رسید.

در این دیدار احمد نورالهی لژیونر ایرانی الوحده از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در سوی دیگر میدان هم سعید عزت اللهی بازیکن تیم شباب الاهلی هم جزو ۱۱ بازیکن اولیه تیمش بود و ۶۰ دقیقه بازی کرد.

در این دیدار دا کروز (۲۷، ۵۰) و رنان (۵+۹۰) گلزنان شباب بودند و پیمنتا پرز لوپز (۶۷)، اسماعیل مطر (۸۳)، عمر خریبین (۲+۹۰) هم گل‌های الوحده را به ثمر رساندند.

روی گل دوم الوحده که در دقیقه ۸۳ به ثمر رسید احمد نورالهی و اسماعیل مطر در پشت محوطه جریمه ۳ پاس کوتاه و متوالی رد و بدل کردند و شوت دقیق اسماعیل مطر بازی را به تساوی کشاند. در ادامه عمر خربین موفق شد در دقیقه ۵+۹۰ دروازه شباب را برای بار سوم باز کند اما ۲ دقیقه بعد «رنان» موفق شد با گلزنی مانع از شکست یاران سعید عزت اللهی برابر احمد نورالهی شود.

در جدول رده بندی لیگ برتر امارات، شباب الاهلی با ۱۶ بازی و ۳۴ امتیاز سوم است و الوحده هم با ۳۱ امتیاز و ۱۷ بازی در رده چهارم قرار دارد. الوصل با ۴۲ امتیاز اول است و العین با ۳۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به شباب در رده دوم قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.