باشگاه رئال مادرید در نظر دارد قرارداد جدیدی به دروازه‌بان اوکراینی خود پیشنهاد دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندری لونین که از پارگی رباط صلیبی تیبو کورتوا، نهایت استفاده را برد و توانست خودش را در رئال مادرید نشان دهد، احتمالاً حداقل برای دو فصل دیگر در این تیم ماندنی می‌شود. این دروازه‌بان اوکراینی این فصل در ۲۳ بازی از رقابت‌های مختلف درون دروازه رئالی‌ها قرار گرفته و با وجود دریافت ۱۹ گل، در ۱۰ بازی موفق شده دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

طبق اعلام رسانه اسپانیایی «رلوو» تمدید قرارداد لونین ۲۵ ساله در راه است. مذاکرات بین باشگاه رئال مادرید و این دروازه‌بان اوکراینی برای رسیدن به توافق سرعت گرفته و شواهد نشان می‌دهد که این موضوع به زودی حل و لونین در رئال مادرید ماندنی خواهد شد. طبق این گزارش، رئال مادرید می‌خواهد قرارداد لونین را تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۶ تمدید کند. قرارداد فعلی او تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۵ اعتبار دارد.

این دروازه‌بان اوکراینی که در سال ۲۰۱۸ از زوریا لوهانسک به رئال مادرید پیوست، در سال‌های اخیر به طور قرضی برای تیم‌های لگانس، وایاودولید و اُویدو بازی کرده است. لونین در این مدت با رئال مادرید یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، دو قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها تجربه کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.