سرمربی تیم ملی آرژانتین خبر داد تنها جایگاه لیونل مسی و آنخل دی‌ماریا در ترکیب این تیم برای مسابقات کوپا آمه‌ریکا تضمین شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل اسکالونی که تیم تحت هدایتش صبح امروز (چهارشنبه - به وقت تهران) در دیداری دوستانه در ورزشگاه یونایتد ایرلاینز فیلد واقع در شهر لس‌آنجلس موفق شد کاستاریکا را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد، پس از این دیدار گفت: کاستاریکا حریف آسانی نبود. این بازی برای ما بسیار مفید بود، چون من تیمی بالغ را دیدم. ما با بازی‌های زیادی از این دست روبه‌رو خواهیم شد و در این دیدار توانستیم اوضاع را به سود خود تغییر دهیم (اشاره به عقب افتادن تیمش در نتیجه).

سرمربی تیم ملی آرژانتین همچنین در تمجید از دو بازیکن ۱۹ ساله خود اظهار داشت: آلخاندرو گارناچو و والنتین کاربونی بازیکنانی هستند که می‌توانند به ما کمک کنند و در آینده خواهیم دید که آیا با ما خواهند بود یا خیر، اما من خوشحالم چون بازی با این پیراهن مقابل حریفانی که کار را برای شما سخت می‌کنند، آسان نیست.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با هشدار به شاگردان خود خاطر نشان کرد: جای هیچ‌کس در تیم ملی آرژانتین برای مسابقات کوپا آمه‌ریکا تضمین شده نیست و تنها جایگاه لیونل مسی و آنخل دی‌ماریا برای این مسابقات تضمین شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.