مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران که در دیدار های اخیر تیمش کم فروغ ظاهر شده در لیست تیم ملی برای دو دیدار با ترکمنستان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی در فصل بیست و سوم رقابت های لیگ برتر نتوانسته عملکرد خوبی را داشته باشد و با گذشت ۲۱ هفته از مسابقات این تیم با کسب ۱۵ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و یکی از کاندیدای سقوط به دسته پایین تر محسوب می شود.

محمدرضا آزادی مهاجم تیم نساجی که در ابتدای فصل از آلومینیوم راهی این تیم شد توانسته در مجموع ۲۵ بازی برای تیمش در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در مجموع ۸ گل به ثمر برساند.

آزادی در نیم فصل اول یکی از بهترین بازیکنان نساجی به حساب می آمد و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد اما در نیم فصل دوم او نتوانسته کمک حال تیمش باشد و تنها در بازی با پیکان در هفته شانزدهم توانست گل تساوی را برای نساجی به ثمر برساند.

مهاجم نساجی در لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی قرار دارد و این برای اولین بار از زمان حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی است که آزادی به تیم ملی دعوت می شود و باید دید حضور در تیم ملی باعث تحول در عملکرد این بازیکن خواهد شد یا خیر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.