تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برابر پیکان توانست آمار خوبی را از خود به ثبت برساند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر شامگاه یکشنبه ۲۷ اسفند و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با دو گل محمدحسین کنعانی زادگان به سود سرخ‌ها خاتمه یافت تا شاگردان «اوسمار ویه‌را» سال ۱۴۰۲ را با پیروزی و قرارگیری در رده دوم جدول به پایان برسانند.

پرسپولیس در بازی با پیکان ۲۱ شوت به سمت دروازه حریف شلیک کرد که در ۳ بازی اخیر این تیم در لیگ برتر این برای دومین بار است که تعداد شوت‌های بازیکنان پرسپولیس از عدد ۲۰ فراتر می‌رود. در بازی با فولاد خوزستان تعداد شوت‌های سرخ‌ها به عدد ۲۶ رسیده بود.

پرسپولیس در نیم فصل دوم و با هدایت «اوسمار ویه‌را» در همه بازی‌ها امید به گل بالای یک را به ثبت رسانده بود اما این آمار در بازی با استقلال متوقف شد و سرخ‌ها نتوانستند آماری خوبی را برابر رقیب دیرینه خود ثبت کنند.

پرسپولیس در بازی با پیکان امید به گل ۱۴/‌‬ ۴ در جریان بازی را داشت و در این زمینه هم برای دومین بار در ۳ بازی اخیر خود امید به گل بالای عدد ۴ را به ثبت رساند. امید به گل پرسپولیس برابر فولاد خوزستان در هفته نوزدهم ۳۲/‌‬ ۴ بود و سرخ‌ها در بازی با پیکان به آمار خوب خود با اوسمار ادامه دادند.

با توجه به تعطیلات در پیش بابت سال جدید و دو دیدار تیم ملی فوتبال با ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، هفته بیست و دوم لیگ برتر طی روزهای ۱۸ تا ۲۰ فروردین برگزار می‌شود و پرسپولیس روز یکشنبه ۱۹ فروردین در سیرجان باید رو در روی تیم گل گهر قرار گیرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )