کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

نخستین ترکیب تیم فوتبال استقلال پس از سرباز شدن دو بازیکن اصلی این تیم در شرایطی اعلام شد که یکی از مدافعان این تیم که مجیدی از غیبتش در این بازی خبر داده بود در ترکیب اصلی قرار دارد!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال از هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر امشب به مصاف فجر سپاسی می‌رود و فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان در غیاب سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند و وریا غفوری ترکیب ۱۱ نفره تیمش را مشخص کرد.

براساس اعلام فرهاد مجیدی استقلال در این دیدار با این ترکیب به میدان می رود: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، صالح حردانی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا، عزیزبک آمانوف و رودی ژستد.

ترکیب آبی پوشان برای این دیدار در شرایطی با حضور محمد دانشگر اعلام شده است که فرهاد مجیدی در نشست خبری اعلام کرد این بازیکن به دلیل مصدومیت حضور نخواهد داشت اما امروز مشخص شد سرمربی استقلال بنا بر دلایلی واقعیت را نگفته است.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و فجرسپاسی از ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )