وضعیت نیمکت تیم فوتبال پیکان در آستانه آغاز بیستمین دوره لیگ برتر هنوز مشخص نیست و مسئولان باشگاه در تلاش برای خروج از بلاتکلیفی هستند.

وضعیت نیمکت تیم فوتبال پیکان در آستانه آغاز بیستمین دوره لیگ برتر هنوز مشخص نیست و مسئولان باشگاه در تلاش برای خروج از بلاتکلیفی هستند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اختلافات پیش آمده در پیکان، وضعیت این تیم را نامشخص کرده و خودروسازان همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برند. اختلاف عبدالله ویسی و اکبر محمدی شرایط مبهمی را رقم زده و حرف‌های سرمربی پیکان مبنی بر اینکه باشگاه می‌خواهد بازیکن به او تحمیل کند پرده از اختلافات برداشت. ویسی همچنین گفت که برای پیگیری این موضوع و بازگشت به پیکان جلسه‌ای با مدیرعامل کارخانه برگزار می‌کند که تاریخ این جلسه روز گذشته بود.

قرارداد عبدالله ویسی پس از حفظ پیکان در لیگ برتر تمدید نشد و این مربی نیز بدون قرارداد در تمرینات حاضر می‌شد تا در نهایت اختلافات باعث غیبت سرمربی خودروسازان در تمرینات شود.

با توجه به غیبت ویسی در تمرینات، باشگاه پیکان با این مربی خداحافظی کرد، اما هنوز تصمیم جدی برای مشخص کردن وضعیت نیمکت این تیم نگرفته آن هم در حالی که دو روز دیگر لیگ آغاز خواهد شد. روز گذشته دو جلسه مهم با مسئولان کارخانه ایران خودرو برگزار شده تا وضعیت پیکان مشخص شود. پس از این جلسه امید به بازگشت ویسی زیاد شده، اما گویا در کنار این مسئله گزینه‌هایی هم برای نیمکت پیکان وجود دارند.

پیش از این از مهدی تارتار و مجتبی حسینی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری پیکان نام برده می‌شد. با توجه به زمان کم تا آغاز لیگ، باید امروز و فردا منتظر اعلام تصمیم نهایی باشگاه پیکان در خصوص وضعیت نیمکت این تیم باشیم و باید دید اکبر محمدی مدیرعامل پیکان و سایر مسئولان باشگاه چه تصمیمی خواهند گرفت.

به گزارش تسنیم لیگ برتر از جمعه هفته جاری آغاز می‌شود و پیکان روز شنبه آینده میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.