عضو هیئت مدیره و معاون ورزشی باشگاه سایپا گفت: برای میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی هیچ مشکلی وجود ندارد.

عضو هیئت مدیره و معاون ورزشی باشگاه سایپا گفت: برای میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی هیچ مشکلی وجود ندارد. محمد رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد ناراحتی برخی از بازیکنان سایپا به خاطر عدم دریافت مطالبات‌شان اظهار داشت: در مورد مسائل مالی مشکلی وجود ندارد و بازیکنان سایپا اطمینان داشته باشند که باشگاه به تمام تعهدات مالی خود بر اساس آنچه در قراردادشان آمده است عمل خواهد کرد.

وی افزود: بودجه باشگاه سایپا در هر فصل شاید به اندازه ۴ بازیکن تیم‌های بالای جدول باشد. بر اساس بودجه‌ محدودی که داشتیم تیم را بستیم هر چند که سعی کردیم ۸۰ درصد تیم فصل گذشته را حفظ کنیم. بازیکنان جوانی هم مجدد به تیم اضافه شده‌‌اند و همان‌طور که سازمان لیگ هم اعلام کرده بود سایپا جوانترین تیم لیگ برتر است و فکر کنم میانگین سنی تیم‌مان ۲۴ سال باشد. به مانند فصل قبل با تیمی جوان راهی مسابقات می‌شویم اگرچه همین نفرات جوان‌مان با توجه به اینکه فصل پیش در لیگ بازی‌های زیادی انجام داده‌اند، الان با تجربه هستند. با شرایطی که داریم طبیعی است که رقابت با تیم‌های مدعی و بالای جدول بسیار سخت است و تلاش می‌کنیم در جایگاه مناسب و یک رقمی قرار بگیریم.

معاون ورزشی و عضو هیئت مدیره باشگاه سایپا با تاکید بر اینکه برای بازی هفته نخست مقابل پرسپولیس آمادگی لازم را دارند، عنوان کرد: با شرایط خیلی خوبی که زمین ورزشگاه دستگردی دارد همه چیز برای میزبانی از پرسپولیس آماده است. با توجه به اینکه قرار است بازی‌ها بدون تماشاگر باشد فکر نمی‌کنم دیگر مشکلی برای میزبانی ما از پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی وجود داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.