جنگ سرد سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تاتنهام و بازیکن انگلیسی‌اش همچنان با قرار نگرفتن نام او در فهرست بازیکنان تیم سفیدپوش لندن ادامه پیدا کرد.

جنگ سرد سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تاتنهام و بازیکن انگلیسی‌اش همچنان با قرار نگرفتن نام او در فهرست بازیکنان تیم سفیدپوش لندن ادامه پیدا کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان، ژوزه مورینیو نام دله آلی را از فهرست بازیکنان خود برای بازی امشب (دوشنبه) تاتنهام مقابل برنلی در هفته ششم لیگ برتر انگلیس قرار نداد.

مورینیو از ابتدای این فصل به آلی اعتماد چندانی نشان نداده است و این بازیکن انگلیسی هم در معدود فرصت‌هایی که برای بازی در ترکیب تاتنهام به دست آورده نتوانسته است اعتماد سرمربی پرتغالی‌اش را جلب کند.

طبق گزارش نشریه اتلتیک انگلیس، دله آلی همراه با سایر بازیکنان تاتنهام به شمال غرب انگلیس سفر نخواهد کرد و این در حالی است که او درگیر هیچ مصدومیتی هم نیست. عدم حضور دله آله در فهرست بازیکنان تاتنهام غیرعادی به نظر می‌رسد به خصوص که مورینیو در بازی پنجشنبه شب تیمش مقابل تیم لاسک اتریش در لیگ اروپا به او در نیم ساعت پایانی فرصت بازی داد و آله هم پس از بازی با انتشار این پست از مورینیو قدردانی کرد و نوشت: «همیشه قدردان فرصت انجام کاری که بیش از همه دوستش دارم، هستم».

آله در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تنها دو بار به میدان رفته است که اولین بار در هفته نخست مقابل اورتون بود که بین دو نیمه تعویض شد. دومین بار هم حضوری کوتاه در پیروزی ۶ بر یک تاتنهام مقابل منچستریونایتد بود. بازی امشب پنجمین باری خواهد بود که نام دله آلی در فهرست بازیکنان تاتنهام قرار نمی‌گیرد.

در طول بازار نقل‌وانتقالات تابستانی امسال شایعاتی مبنی بر جدایی آله از تاتنهام به مقصد پاری‌سن‌ژرمن شنیده شد، اما مورینیو این موضوع را با قاطعیت تکذیب کرد.

تیم فوتبال تاتنهام امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در‌ آخرین بازی هفته ششم لیگ برتر انگلیس، میهمان برنلی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.