سرپرست باشگاه پرسپولیس از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی رسول‌پناه پس از ایجاد حواشی اخیر و انتشار فایل‌های صوتی و ویدئویی‌اش، از سمت خود استعفا داد.

مهدی رسول‌پناه در گفت‌وگو با ایسنا این خبر را تایید کرد.

او همچنین متنی برای استعفای خود بدین شرح منتشر کرده است:

«مردم شریف ایران

هواداران عزیز پرسپولیس

خدمت در مقام سرپرستی باشگاه پرسپولیس افتخاری بود که نصیب من شد و در همه زمان حضور در این سمت تلاش کردم علیرغم همه سختی‌ها، تحدیدها و تهدیدها، باری از روی دوش باشگاه محبوبم بردارم و امروز خوشحالم در طول حضورم توانستم از ۱۳ پرونده مطالباتی این باشگاه، ۹ پرونده را ببندم، بویژه پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش که مهمترین دغدغه هواداران بود و در پایان فصل گذشته برای اولین‌بار بیش از ۹۵ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنم، املاک باشگاه را برگردانم و پرسپولیس را به خصوصی‌سازی برسانم.

امروز و پس از حاشیه‌های ایجادشده و برای اینکه پرسپولیس محبوبم دچار مشکل نشود، بار دیگر استعفای خود را اعلام می‌دارم و از این پس مثل سابق در مقام ارزشمند هواداری در کنار تیمم خواهم بود.

لازم می‌دانم از سوءتفاهمات ایجاد شده برای مردم شریف و اصیل و خونگرم و مهمان‌نواز مازندران عذرخواهی کنم؛ از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس برای همه تلاش‌های‌شان تشکر و اگر باعث آزردگی آنها شدم پوزش بخواهم، از همه هواداران به خاطر همراهی‌شان تشکر کنم و از آنها بخواهم برای کسب قهرمانی آسیا اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند و در کنار باشگاه بمانند.

همچنین از وزیر محترم ورزش و جوانان، اعضای محترم هیأت مدیره و همکارانم در باشگاه هم به خاطر حمایت‌ها و کمک‌های‌شان، صمیمانه سپاسگزارم.

مهدی رسول‌پناه

دوم آبان ۱۳۹۹»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )