کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد اشکان دژاگه از روز سه‌شنبه به تمرینات این تیم اضافه خواهد شد.

باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد اشکان دژاگه از روز سه‌شنبه به تمرینات این تیم اضافه خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، محمد علیپور، مدیرعامل باشگاه تراکتور صبح امروز (شنبه) طی تماس تلفنی با اشکان دژاگه، آخرین وضعیت این بازیکن برای حضور در ایران را پیگیری کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور پس از گفت‌وگو با اشکان دژاگه اعلام کرد که این بازیکن قرار بود هفته گذشته به ایران بازگردد، اما به دلیل محدودیت‌های سفر در شرایط کرونا ، بازگشت او به تاخیر افتاد و برابر هماهنگی‌های انجام شده، اشکان دژاگه دوشنبه وارد ایران می‌شود تا از روز سه شنبه هفته جاری در تمرینات تیم حضور یابد. علیپور همچنین از پیگیری باشگاه برای حضور دو کاپیتان دیگر تیم در تمرینات طی هفته جاری خبر داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.