دو بازیکن تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز شرکت نکردند.

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز شرکت نکردند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶ امروز (سه‌شنبه) در زمین شماره دو آزادی برگزار شد.

میلاد زکی‌پور، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در محل تمرین حضور یافت اما پزشکان به او گفتند که بهتر است با تیم تمرین نکند. استقلالی‌ها دو روز پیش تست کرونا دادند و همین موضوع باعث ایجاد برخی شایعات شد؛ هر چند گفته شد زکی‌پور به دلیل دندان درد محل تمرین را ترک کرده است. فرشید اسماعیلی هافبک استقلال هم که امروز در جلسه کمیته انضباطی حضور داشت، در تمرین نوبت عصر غایب بود. این دو بازیکن در حالی در تمرین شرکت نکردند که بحث مشکوک بودن آنها به کرونا مطرح شده بود.

محمود فکری در ابتدای تمرین با بازیکنان صحبت کرد. او باز هم به شاگردانش تاکید کرد که همه باید به یکدیگر کمک کنند. او در این رابطه گفت: هر روز با مشکلات جدیدی روبه‌رو هستیم، پس بهتر است خودمان به مشکلات اضافه نکنیم.

در شروع تمربن، حنیف عمران‌زاده در حال خواندن اسامی بازیکنان برای تحویل کاورها بود. یکی از بازیکنان جوان در ابتدا چیزی گفت که مربی استقلال به او گفت می‌توانی تمرین کنی بگو می‌توانم و اگر نمی‌توانی ادا در نیاور.

بازیکنان ابتدا پاسکاری و کار با توپ را انجام دادند و سپس به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. علاوه بر زکی‌پور و اسماعیلی، بازیکنان ملی‌پوش و خارجی غایبان تمرین بودند.

بازیکنان پس از پایان تمرین راهی هتل المپیک شده تا در اردوی چند روزه خود شرکت کنند.

استقلال قرار است شنبه هفته آینده در دیدار تدارکاتی به مصاف هوادار برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.