سرمربی پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان مدعی شد تیمش از توانایی لازم برای پیروزی در دیدارهای حساس برخوردار است.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان مدعی شد تیمش از توانایی لازم برای پیروزی در دیدارهای حساس برخوردار است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، امشب (چهارشنبه) تیم النصر ریاض با پیروزی ۲ بر صفر برابر الاهلی جده راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا شد.

روی ویتوریا سرمربی تیم النصر پس از پایان این مسابقه گفت: ما برای انجام بازی‌های خوب و لذت بردن از آنها به قطر آمدیم. اهدافی برای خود ترسیم کرده‌ایم و باید در طول رقابت‌ها مسئولیت‌پذیر باشیم. صادقانه بگویم به خاطر از دست رفتن برخی فرصت‌ها در بازی امشب برابر الاهلی نگران شدم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: النصر شایستگی پیروزی در این دیدار را داشت. از همان آغاز بازی تیم برتر میدان بودیم و می‌توانستیم در نیمه نخست کار را تمام کنیم. خوشحالم که تیمم حمله‌های زیاد و با سرعتی انجام می‌‌دهد. ما تیم الاهلی و روش‌های بازی سرمربی صربستانی‌اش را به دقت مطالعه کردیم. باید اعلام کنم که النصر توانایی لازم برای پیروزی در دیدارهای حساس را دارد.

تیم النصر عربستان در دیدار بعدی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف برنده دیدار امشب تیم‌های پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان خواهد رفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )