تیم فوتبال النصر عربستان با پیروزی مقابل تیم الاهلی عربستان راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم های فوتبال النصر و الاهلی عربستان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه / به پایان رسید.

در این بازی از ساعت ۱۷:۱۰ در ورزشگاه «جاسم بن حمد» قطر برگزار شد، «مارتینز» (۱۳) و عبدالفتاح العسیری (۵۵) برای النصر گلزنی کردند تا نماینده عربستان راهی مرحله نیمه نهایی شود.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم النصر در مرحله گروهی در کنار سپاهان ایران، السد قطر و العین امارات همگروه بود و موفق شد با کسب سه برد، دو تساوی و یک باخت به عنوان صدرنشین این گروه به مرحله یک هشتم صعود کند. النصر در این مرحله هم تیم التعاون دیگر نماینده عربستان را با یک گل شکست داده بود.

تیم الاهلی در مرحله گروهی با استقلال ایران، الشرطه عراق و الوحده امارات همگروه بود که در نهایت با کسب ۶ امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم رسیده و در این مرحله هم شباب الاهلی امارات را در ضربات پنالتی حذف کرده بود.

دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان از ساعت ۲۱:۱۵ امروز پرسپولیس ایران با پاختاکور ازبکستان دیدار می کند. برنده این دیدار حریف النصر در مرحله نیمه نهایی است؛ دیداری که روز شنبه هفته آینده در قطر برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.