ستاره گابنی تیم فوتبال آرسنال می‌گوید با وجود داشتن پیشنهاد بازی در بارسلونا ترجیح داده در شمال لندن به دوران بازی‌اش ادامه دهد.

ستاره گابنی تیم فوتبال آرسنال می‌گوید با وجود داشتن پیشنهاد بازی در بارسلونا ترجیح داده در شمال لندن به دوران بازی‌اش ادامه دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیر امریک اوبامیانگ که تابستان چندی پیش قراردادش با تیم فوتبال آرسنال را برای سه سال دیگر تمدید کرد، می‌گوید که در حالی حاضر شد به دوران بازیگری‌اش در این تیم ادامه دهد که می‌توانست به بارسلونا ملحق شود.

کاپیتان توپچی‌ها در این باره به کانال‌پلاس فرانسه گفت: من چندین پیشنهاد داشتم که مهمترین آنها از سوی بارسلونا بود اما چند باشگاه دیگر هم به من پیشنهاد دادند. با این حال به دو دلیل اولویت من ماندن در آرسنال بود. اولین دلیل آن سرمربی تیم میکل آرتتا بود. در مدت قرنطینه ما با هم صحبت کردیم. آن زمان در منازل‌مان بودیم اما با هم زیاد صحبت می‌‌کردیم و آرتتا توانست مرا درباره پروژه‌ای که دارد، متقاعد کند.

اوبامیانگ افزود: او به من گفت که می‌توانم بروم و با تیمی دیگر جام ببرم یا اینکه بمانم و در آرسنال از خودم میراثی به جا بگذارم. دومین دلیلم برای ماندن هم محبتی بوده که از هواداران آرسنال و اعضای این تیم دریافت کردم. آنها از زمانی که من اینجا آمده‌ام، با من مانند یکی از اعضای خانواده‌شان رفتار کردند و به همین دلیل هم تصمیم به ماندن گرفتم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )