سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اعتقادم به کار تیمی است و همه بازیکنان در موفقیت یک باشگاه نقش دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از بازی ستقلال تهران مقابل پاختاکور ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا گفت: بازی بسیار حساسی پیش رو داریم. پاختاکور تیم خیلی خوبی هست. آنالیز خوبی از نقاط منفی و مثبت آنها داشتیم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی استقلال تهران افزود: هر سه روز در حال برگزاری بازی هستیم. خوشبختانه با توجه به اینکه الوحده امارات حضور نداشت و از شرایط مسابقه دور بودیم توانستیم رفته رفته بازی خوبی انجام دهیم. مقابل الاهلی عربستان فوتبال خوبی را انجام دادیم.

وی تاکید کرد: مسابقه فردا یک برنده دارد. با وجود اینکه دو سه بازیکن مصدوم داریم امید داریم آنها برای بازی فردا آماده شوند. فشردگی بازی ها باعث خستگی اعضای تیم شده است. در دو روز گذشته نیز با ریکاوری و آماده سازی روحی آنها آماده بازی کردن شده ام.

نامجومطلق در پاسخ به سوال خبرنگار ازبکستانی که به تعداد بازی های کمتر استقلال با توجه به کناره گیری الوحده امارات از مرحله گروهی اشاره کرد گفت: هم جنبه مثبت را می توان در نظر گرفت و هم منفی. مثبت به این خاطر که تعداد بازی کمتری کردیم و استراحت بیشتری داشتیم اما جنبه منفی این است که کمتر بازی کردیم و دیرتر آماده بازی شدیم. اگر الوحده امارات به بازی هایش ادامه می داد می توانستیم صدرنشین هم شویم.

وی در پاسخ به سوال مربوط به اهمیت حضور بازیکنانی نظیر ارسلان مطهری، مهدی قائدی و شیخ دیاباته که سه بازیکن مهم هستند تاکید کرد: سه بازیکن مهم نداریم بلکه ۲۵ نفر خیلی مهم داریم که همگی در سطح اول هستند. اعتقادم به کار تیمی است و همه بازیکنان نقش دارند. گل ها را یکسری بازیکن می زنند اما تمام بازیکنان تیم تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال قبل از اینکه گل اول را به الاهلی بزنیم دروازه‌بان تیمم واکنش عالی انجام داد که همان باعث شد بازی را ببریم.

نامجومطلق درباره شرایط قرارداد این بازیکنان تصریح کرد: این بازیکنان از فصل قبل با ما قرارداد دارند. اگر هم بخواهند اتفاق دیگری بیفتد بحث مدیریتی است که باید اظهار نظر کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.