مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که اتحاد و همدلی رمز موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که اتحاد و همدلی رمز موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، اظهار داشت: در آستانه شروع دوباره مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای تیم محبوب‌مان هستیم. استقلال عزیزمان همواره در آسیا مظهر قدرت، شجاعت و افتخارآفرینی بوده است و به‌عنوان یکی از پرافتخارترین‌های قاره کهن، برای هر تیمی، حریفی سخت و نفس‌گیر خواهد بود. بدون تردید همه ما استقلالی‌ها با انرژی مثبت و دعای خیر خود، حامی و پشتیبان بازیکنان و کادر فنی هستیم تا در دیدار با الشرطه و الاهلی از نام و اعتبار استقلال ایران دفاع کنند.

وی در ادامه افزود: از زحمات و تلاش‌های کلیه بازیکنان و اعضای کادر فنی تشکر و قدردانی می‌کنم. استقلال یک فصل طولانی، پر فراز و نشیب و فرسایشی را سپری کرده است و حالا هم در لیگ قهرمانان حضور دارد. اطمینان دارم می‌تواند در این مسابقات موفق و سربلند باشد. از مجید نامجو مطلق هم تشکر می‌کنم که در شرایط سختی تیم را تحویل گرفت و برای آسیا مهیا کرد. تک تک اعضای باشگاه استقلال برای موفقیت در لیگ قهرمانان متحد و یکدل هستند.

سعادتمند در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر اتحاد و همدلی رمز موفقیت استقلال است و همه ما برای موفقیت تیم محبوب‌مان بی‌وقفه تلاش می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.