پیشکسوت استقلال گفت: فوتبال ایران دارد نابود می‌شود و فکر نمی‌کنم استقلال هم در آسیا بتواند نتیجه خوبی بگیرد.

منصور رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره منتفی شدن حضور استراماچونی در استقلال اظهار کرد: چند روز پیش هم در خصوص این مساله در مجلس هم صحبت شد و نماینده های مجلس هم درباره این مساله صحبت کردند که به خاطر وضعیت کشور بهتر است قرارداد ریالی ببندند و می خواهند این کار انجام شود. حالا مدیران باشگاه استقلال باید درخصوص استراماچونی واقعیت را بگویند چرا که مردم واقعیت را می پسندند و راضی می شوند.

او ادامه داد: به هر حال آخرش همه چیز مشخص می شود و دست کسانی که دروغ می گویند رو می‌شود. این که روز اول گفتند می روند و استراماچونی را می آورند و با او مذاکره کرده اند ولی متاسفانه این ها فقط حرف هایی بود که مردم سرگرم شوند. این رفتارها درست نیست و اگر با مردم و تماشاگرها روراست‌تر باشند، کارشان بهتر پیش می رود. متاسفانه هیچ‌وقت واقعیت را نمی گویند و نمی دانم دلیلش چیست.

پیشکسوت استقلال درباره نوع انتخاب مربی استقلال برای فصل بعد گفت: دو تیم استقلال و پرسپولیس بزرگ هستند و هواداران زیادی در این مملکت دارند. باید به آن ها اهمیت داد و به نظر تماشاگران احترام بگذارند. یک نفر باتجربه باید هدایت استقلال را به عهده بگیرد. کسی که سابقه داشته باشد و از پس این حاشیه ها بر بیاید. یکی از گزینه های خوب امیر قلعه نویی بود که از هر لحاظ می توانست انتخاب مناسبی باشد که به تیم دیگری رفت.

او ادامه داد: به هر حال باید مربی انتخاب شود که بتواند تیم را از این بحران و مشکلاتی که پیش آمده، خارج کند و سربلند بیرون بیاید. مربی که تجربه داشته باشد و بتواند هواداران میلیونی استقلال را راضی و خوشحال کند و مسائل حاشیه تیم کم کم به پایان برسد و استقلال به آرامش برسد.

رشیدی درباره پیش بینی اش از حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به بازی هایی که در این چند روز دیدم واقعا کیفیت تیم ها پایین آمده است. با توجه به کرونا حتی تیم های عربی هم در حد سال های قبلشان نیستند. تیم های ایرانی هم به همین صورت هستند و در سالی که این همه اتفاقات افتاده، همه عوامل دست به دست هم داده تا کیفیت همه تیم ها پایین بیاید. در کشور ما هم با این کارهایی که آقایان دارند انجام می دهند فوتبال ایران دارد نابود می شود و رو به قهقرا می رود.

او در پایان گفت: فکر نمی کنم فوتبال ایران دیگر هیچ موقع بتواند امتیاز خوبی در آسیا داشته باشد و رتبه خوب ایران در آسیا کم کم پایین تر خواهد آمد چرا که فوتبال ایران دارد نابود می شود. فکر نمی کنم استقلال هم در آسیا بتواند نتیجه خوبی بگیرد. هر چند تیم های حریف هم واقعا ضعیف هستند اما شرایط استقلال بد تر از آن‌هاست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )