دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف نمایندگان عربستان می‌روند.

به گزارش ایسنا، لیگ قهرمانان آسیا امروز (جمعه) با دو بازی نماینده‌های ایران ادامه پیدا می‌کند که طبق برنامه سپاهان ایران برابر النصر عربستان قرار می‌گیرد و پرسپولیس ایران باید به مصاف التعاون عربستان برود.

النصر عربستان - سپاهان ایران، ساعت ۲۲:۳۰

دو تیم در حالی در فاصله ۷۲ ساعت برابر هم قرار می‌گیرند که نماینده عربستان در بازی رفت موفق شد با درخشش حمدالله، با نتیجه ۲ بر صفر سپاهان را شکست دهد و به صدر جدول گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا تکیه بزند. نایب قهرمان این فصل لیگ عربستان که در ۵ بازی اخیر خود شکست نخورده است، بدون مصدوم و محروم به مصاف سپاهان ۳ امتیازی می‌رود.

در سوی دیگر نماینده ایران که از ۳ بازی خود در لیگ قهرمان آسیا، ۲ شکست برابر النصر و السد و یک پیروزی برابر العین کسب کرده است، با هدایت محرم نویدکیا، ملزم به امتیاز گرفتن برابر نماینده عربستان است تا شانس صعودش به مرحله بالاتر را زنده نگه دارد. سپاهان دو بازی آخر خود را برده است و اسطوره جوان سپاهانی‌ها کار سختی برای آماده کردن تیمش دارد.

پرسپولیس ایران - التعاون عربستان، ساعت ۲۲:۳۰

گل دقیقه ۸۳ شجاع خلیل‌زاده و پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در بازی رفت، شانس صعود پرسپولیس را افزایش داد و حالا شاگردان گل‌محمدی که با ۴ امتیاز در رده سوم قرار دارند، برای رسیدن به مرحله بعد باید باز هم تیم ناآماده التعاون را - که در پایان فصل در رده دوازدهم لیگ عربستان قرار گرفت - شکست دهند.

قهرمان ایران که تغییرات زیادی در ترکیب خود دیده است، تاکنون یک پیروزی برابر همین التعاون، یک تساوی برابر شارجه امارات و یک شکست برابر الدحیل داشته و شانس بالاتری برای صعود نسبت به سایر تیم‌های ایرانی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.