سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: صد درصد برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شانس داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال سپاهان ایران و النصر عربستان از ساعت ۲۲:۳۰ فردا جمعه در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در قطر به مصاف هم خواهند رفت.

نشست خبری پیش از این مسابقه امروز برگزار شد و مجتبی توتونی مربی و مهدی کیانی کاپیتان سپاهان در این نشست حاضر شدند.

توتونی درباره دیدار نخست با النصر که با شکست سپاهان همراه بود، گفت: می توانستیم در آن مسابقه هم برنده باشیم ولی فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد. بازی دوم با النصر بسیار حیاتی است و سه امتیاز آن می تواند خیلی به سپاهان کمک کند.

وی اظهار امیدواری کرد سپاهان تمرکز کافی برای بازی با النصر داشته باشد و از موقعیت هایش استفاده کند.

مربی سپاهان درباره میزان شانس صعود این تیم از مرحله گروهی تاکید کرد: صد درصد شانس صعود داریم. ما تیم بزرگی هستیم و بازیکنان باکیفیتی داریم. در این چند بازی ما یک مقدار بدشانس بودیم و از فرصت هایمان به خوبی استفاده نکردیم.

توتونی همچنین با بیان اینکه النصر مربی با دانشی دارد، گفت: سپاهان هم تیم با کیفیتی است که در بازی قبل این موضوع را نشان داد. در بازی نخست با النصر روی بدشانسی گل خوردیم.

وی در پایان از ایجاد تغییراتی در تیم سپاهان خبر داد و گفت: مطمئناً در بازی فردا تغییراتی را در تیم‌ خواهیم داشت زیرا هر سه روز یک بار بازی می کنیم و نمی‌توانیم از ۱۱ نفر ثابت استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، همچنین مهدی کیانی کاپیتان سپاهان هم با بیان اینکه نماینده ایران می توانست در دیدار نخست با النصر برنده باشد، گفت: در آن بازی فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. می دانیم بازی فردا حیاتی است. باید از دقیقه نخست تا دقیقه ۹۰ تمرکز داشته باشیم و از فرصت هایمان بهترین استفاده ببریم.

کیانی هم همانند مربی سپاهان شانس زیادی برای صعود سپاهان به مرحله بعد قائل شد و گفت: ما تیم بزرگی هستیم و بازیکنان با کیفیتی داریم. در چند بازی اخیر به نظرم بدشانس بودیم و از موقعیت هایمان استفاده نکردیم ولی این سه امتیاز خیلی می تواند به ما کمک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.