تست کرونای چهار فرد در دور اخیر تست‌گیری در مسابقات لیگ برتر انگلیس مثبت اعلام شد.

تست کرونای چهار فرد در دور اخیر تست‌گیری در مسابقات لیگ برتر انگلیس مثبت اعلام شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی مسابقات لیگ برتر انگلیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در تازه‌ترین تست‌های انجام شده روی بازیکنان و اعضای تیم‌های لیگ برتری، مشخص شد چهار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و به مدت ۱۰ روز باید در قرنطینه باشند. از روز دوشنبه هفته گذشته تا یکشنبه هفته جاری در مجموع از دو هزار و ۱۳۱ بازیکن و اعضای تیم‌ها تست کرونا گرفته شده بود.

بازی‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس از روز شنبه ۲۲ شهریور آغاز شده است و به دلیل شیوع ویروس کرونا، بازی‌ها همچنان پشت‌ درهای بسته و بدون تماشاگر برگزار می‌شوند.

لیگ برتر انگلیس خود را آماده بازگشت‌ تعداد هزار تماشاگر در هر بازی به سکوهای ورزشگاه‌ها به صورت آزمایشی می‌کرد، اما به دلیل افزایش مجدد شیوع ویروس کرونا، حضور آزمایشی تماشاگران در ورزشگاه‌ها نیز از سوی دولت انگلیس به تعویق افتاد.

همچنین انتظار می‌رفت هواداران از تاریخ یکم اکتبر (۱۰ مهر) بتوانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاص به ورزشگاه‌های انگلیس (۳۰ درصد گنجایش ورزشگاه‌ها) بازگردند، اما با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در بخش‌هایی از انگلیس، عملی شدن این موضوع در هاله‌ای از ابهام است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.