کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هفتمین جلسه مشورتی از نشست های مربوط به نقشه راه شکایت از رای سرمربی سابق تیم ملی به دادگاه عالی ورزش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در این نشست که معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، دبیرکل فدراسیون فوتبال و مسئولان مرکز حقوق بین المللی ریاست جمهوری حضور داشتند پیرامون طی مسیر و بررسی های قبلی و تداوم پیگیری ها در چارچوپ تبیین شده در ادامه جلسات گذشته تبادل نظر شد.

همچنین در این جلسه با تاکید بر استفاده از ظرفیت مرکز حقوق بین المللی، مقرر شد در پرونده شکایت به دادگاه عالی ورزش از وکلا و داوران بین المللی مجرب استفاده شود.

بر این اساس پس از تعیین وکلا و داور پرونده شکایت فدراسیون فوتبال ایران علیه رای فیفا،نسبت به همکاری با حضور کارشناسان حقوقی کشورمان اقدام خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.