سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید به این نکته اذعان کرد که شاگردانش عادلانه در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید به این نکته اذعان کرد که شاگردانش عادلانه در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه در پی شکست ۲ بر یک شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش مقابل لایپزیگ آلمان در بازی تک حذفی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف از گردونه این رقابت‌ها، به شبکه تلویزیونی «موویستار» اسپانیا گفت: ما نتوانستیم آن بازی مدنظرمان را ارائه کنیم. از لایپزیگ خوشم آمد. آنها بسیار مصمم، پرشور و بانشاط بودند که همین باعث شد تا از این تیم ضربه بخوریم. به‌هرحال بهانه‌ای هم برای این شکست نداریم.

وی افزود: ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی به کار بستیم و عادلانه در این مرحله حذف شدیم و باید به لایپزیگ تبریک بگوییم. بازیکنان لایپزیگ سریع‌تر بودند و برای ما دشوار بود که در دوئل‌های تن به تن به پیروزی برسیم. با توجه به اینکه ۶۰ روز به دلیل شیوع ویروس کرونا بازی‌ها تعطیل بود، فصل طولانی شد. سپس فشار بازگشت به لیگ قهرمانان بود و تنها یک هفته فرصت استراحت پیش از بازگشت به تمرینات داشتیم.

در ادامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (جمعه) تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ به مصاف هم می‌روند و در بازی پایانی این مرحله هم فردا شب (شنبه) منچسترسیتی مقابل لیون قرار می‌گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.