کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس به عنوان یک برد ارزشمند یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم اصفهانی به پایان رسید. وحید محمدزاده در دقیقه ۲۵ موفق شد با ضربه سر دروازه تیم میزبان را باز کند.

لوکا بوناچیچ پس از این بازی گفت: این پیروزی را به هوادارانمان در اصفهان تبریک می گویم.

وی ادامه داد: از روز بد پرسپولیس به بهترین شکل ممکن استفاده کردیم و توانستیم به پیروزی برسیم. این سه امتیاز برای ما بسیار ارزشمند است.

بوناچیچ در مورد شرکت نکردن بازیکنان این تیم در جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: قرار بود این اتفاق رخ بدهد اما در نهایت انجام نشد. من موافق این کار بودم چرا که فوتبال برای نزدیک کردن انسان ها به هم است اما به هر دلیلی انجام نشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.