یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان پایتخت مقابل شهرخودرو بدشانس بودند که به نتیجه تساوی دست یافتند.

محمد نوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با ایسنا، درباره تساوی آبی پوشان پایتخت مقابل شهرخودرو در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر گفت: استقلال در نیمه اول شادابی لازم را نداشت و بازیکنان به خاطر کم شدن فاصله بازی ها، خسته بودند اما در نیمه دوم انرژی لازم را به دست آورد و خط حمله ما کارایی لازم را به دست آورد. تعویض خوب فرهاد مجیدی باعث شد ارسلان مطهری به گل برسد اما با بدشانسی، این بازیکن مصدوم شد و از بازی بیرون رفت و حملات ما کمتر شد.

او ادامه داد: استقلال مستحق برد بود. من احساس می کنم مهدی قایدی در ضربه های آخر با مشکل مواجه شده است. استقلال می توانست برنده بازی باشد اما در نیمه دوم بدشانسی آورد.

نوری درباره حضور هرویه میلیچ در خط هافبک گفت: میلیچ بازیکنی چپ پایی است و حرکت و سانترهای خوبی دارد و نقطه قوت او، حرکت از لب خط است. نمی دانم تفکرات کادر فنی چه بود اما این بازیکن در خط هافبک کارایی لازم را نداشت و به نظر من کادر فنی به این نتیجه رسید.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: وریا، کاپیتان و بازیکن بسیار خوبی است و مدیریت خوبی در بازی دارد اما در این بازی شرایط خوبی نداشت و مقداری عصبی بود. سید حسین حسینی شرایط روانی خوبی ندارد و چون رقیبی در تیم ندارد باعث شده به این وضعیت بیفتد. جایگیری این بازیکن در گل دوم شهرخودرو اصلا خوب نبود. امیدوارم دروازه بان استقلال در روزهای آینده شرایط بهتری به دست بیاورد.

او درباره عملکرد شیخ دیاباته گفت: دیاباته در نیمه اول خوب نبود اما در نیمه دوم بهتر شد و توانست به گل برسد. استقلال در این بازی می توانست پیروز باشد اما بدشناسی تیم بود که موجب شد استقلال پیروز میدان نباشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.