مربی صنعت نفت آبادان با اشاره به غیبت یکی از بازیکنان تیمش به علت سرماخوردگی در برابر استقلال گفت: در ابتدا فکر کردیم به کرونا مبتلا شده اما او صرفا سرما خورده و در کنار ما نیست.

به گزارش ایسنا، کاظم فرحانی، مربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال گفت: بازیکنان و کادرفنی ما کار خود را با آنالیز استقلال شروع کردند و نقاط قوت و ضعف این تیم را شناسایی کردیم. تمرینات خوب و شادابی را در طول هفته داشتیم و برای بازی با استقلال آماده شدیم. خدا را شاکریم که بازیکنان با انگیزه و خوب تمرین کردند. همیشه بازی با استقلال و پرسپولیس انگیزه‌های خاصی برای فوتبالیست‌ها دارد.

مربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: بعد از بازی با استقلال در جام حذفی که حساسیت بالایی داست، این دیدار هم سه امتیاز نیست و برای هر دو تیم ۶ امتیازی است. امیدواریم با کسب سه امتیاز این مسابقه برای کسب سهمیه آسیا امیدوار بمانیم.

وی به بازی‌های تیمش با تیم‌های حاضر در کورس کسب سهمیه آسیا اشاره کرد و افزود: اولین دیدار با در مسیر سهمیه با استقلال است و سپس به مصاف سپاهان و شهرخودرو خواهیم رفت. هر سه بازی ۶ امتیازی هستند و مطمئنا با زحمت و تلاش کادرفنی و بازیکنان مطمئنا روز سختی در انتظار استقلال خواهد بود. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. سال‌ها دنبال چنین موقعیتی بودیم که صاحب سهمیه آسیایی شویم. امیدوارم با تلاش خودمان آسیایی شویم.

فرحانی درباره غیبت برخی از بازیکنان استقلال در این دیدار اظهار کرد: ما نزدیک به سه بازی اخیر استقلال را مشاهده کردیم. نفرات فیکس و نیمکت نشینی را بررسی کردیم. بازیکنان تلاش کردند تا آماده مسابقه شوند. مطمئنا فردا بازیکنان ما با ذهنیت خیلی خوب وارد زمین می‌شوند. نمی‌توان پیشتر از بازی درباره نتیجه صحبت کنیم اما تلاش می‌کنیم سه امتیاز را به دست آوریم.

او درباره تغییر نیمکت هر دو تیم نسبت به بازی رفت که نتیجه پرگلی رقم خورد، گفت: شرایط ما در بازی رفت خیلی بد بود. به هر حال فوتبال است و هر تیمی ممکن است. الان مجیدی و بهنام سراج مربیان جوانی هستند و با تمام توان خود تلاش می‌کنند. مطمئنا آن‌ها بازی‌های ما را آنالیز کردند. ما هم همین وضعیت را داریم. فکر می‌کنم فردا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

مربی صنعت نفت آبادان درباره مصدومیت یکی از بازیکنان تیمش نیز گفت: فقط فاخر تهامی دو روز قبل سرخوردگی و تب و لرز داشت. همه فکرمان رفت به سمت کرونا اما او سرما خورده و او جزو مجموعه تیم نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.