سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال اورتون که در تمامی پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا مربیگری کرده است، بهترین بازیکنانی را که در هر پست زیر نظرش کار کرده‌اند، انتخاب کرد.

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال اورتون که در تمامی پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا مربیگری کرده است، بهترین بازیکنانی را که در هر پست زیر نظرش کار کرده‌اند، انتخاب کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی حال حاضر اورتون نه تنها از پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال به شمار می‌آید، بلکه تنها کسی است که در تمام پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا سابقه مربیگری دارد.

به همین دلیل او فرصت هدایت گروه پرشماری از ستاره‌‌های نسل فعلی و نسل‌های قبل‌تر دنیای فوتبال را داشته است. او اکنون یک تیم منتخب از تمام آن بازیکنان را گلچین کرده است که در کمال تعجب نام کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی که در رئال مادرید به او برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد، دیده نمی‌شود.

در واقع آنچلوتی نه تنها رونالدو بلکه هیچ‌کدام از اعضای تیم فوتبال رئال مادرید که با آن قهرمان اروپا شد را در تیم منتخبش قرار نداده است. دیگر ستاره‌ای که زیر نظر آنچلوتی بازی کرد و از قلم افتاد، رونالدو نازاریو بود که در میلان یک فصل (۰۸-۲۰۰۷) توپ زد.

در تیم منتخب آنچلوتی بیشترین سهم متعلق به میلانی است که با آن دو بار قهرمان لیگ قهرمانان و یک بار دیگر هم نایب قهرمان شد (پنج بازیکن). دو بازیکن از یوونتوس، دو بازیکن از چلسی و دو بازیکن از پاری‌سن‌ژرمن هم تیم کارلتو را کامل می‌کنند.

بازیکنان تیم منتخب آنچلوتی به نقل از سایت فوتبال ایتالیا عبارتند از:

جان لوئیجی بوفون (یوونتوس)، مارکوس کافو (میلان)، تیاگو سیلوا (پاری‌سن‌ژرمن)، جان تری (چلسی)، پائولو مالدینی (میلان)، فرانک لمپارد (چلسی)، آندره‌آ پیرلو (میلان)، زین‌الدین زیدان (یوونتوس)، کاکا (میلان)، آندری شوچنکو (میلان) و زلاتان ابراهیموویچ (پاری‌سن‌ژرمن).

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.