مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با تاکید بر اینکه شرایط حفظ این تیم در لیگ برتر سخت است، گفت: می‌توانستیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم ولی اشتباه بچگانه باعث شد گل بخوریم.

سعید مسیگر در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شکست یک بر صفر تیم شاهین شهرداری بوشهر مقابل پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر گفت: هرچند بازی بدون تماشاگر بود، اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. هرچند با اخراج کمال کامیابی نیا تیم حریف ۱۰ نفره و کارمان راحت تر شد، اما بازهم «بی گدار به آب نزدیم». به پرسپولیس کم موقعیت دادیم ولی روی اشتباه بچگانه بازیکن خودمان توپ به مهدی ترابی رسید و او هم گلزنی کرد.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: فرصت هایی برای گلزنی داشتیم اما موفق نشدیم. می شد از پرسپولیس امتیاز بگیریم. بعد از اخراج کامیابی نیا هم با احتیاط پیش رفتیم و می خواستیم ابتدا پرسپولیس اشتباه کند ولی متاسفانه آن اتفاق رخ داد. شب گذشته پیکان هم پیروز شد و کار شاهین در ادامه لیگ سخت تر شده است.

مسیگر تاکید کرد: با این وضعیت، بازی های باقیمانده ما، فینال است. ذوب آهن، گل گهر، سایپا و پارس جنوبی چهار دیداری هستند که برایمان ۶ امتیازی محسوب می شوند. در دو مسابقه است که بد می آوریم. جلوی نفت مسجد سلیمان هفت، هشت موقعیت خوب گلزنی داشتیم. برابر پرسپولیس هم دست و پا بسته نبودیم. مربی هم در این شرایط بی گناه است.

وی درباره احتمال سقوط شاهین به لیگ دسته اول، یادآور شد: به هر حال شرایط سخت است. نمی شود گفت به سقوط فکر نمی کنیم. هم به ماندن در لیگ فکر می کنیم هم به سقوط! اما تا جایی که می شود تمرکزمان روی بازی های باقیمانده است. امتیازات تیم های انتهای جدول نزدیک است و با یک برد و مساوی، جایگاه تیم ها تغییر می کند.

مدیرعامل باشگاه شاهین درباره زمان حضور «شپاروویچ» مربی جدید این تیم در ایران، اظهار کرد: با شپاروویچ مذاکره کرده ایم. در حال حاضر مشکل پرواز داریم. فکر می کنم این مربی روز سه شنبه به ایران بیاید.

مسیگر در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال شکایت از «میشو کریستوویچ» سرمربی سابق شاهین، گفت: از میشو شکایت نکرده ایم. او مربی اخلاق مداری است و صحبت کردیم تا بخشی از پولی که دریافت کرده را برگرداند.

مدیرعامل باشگاه شاهین در پایان درباره وضعیت دو بازیکن اوکراینی این تیم هم تاکید کرد: این دو بازیکن امروز وارد ایران شده اند و فردا به اردوی تیم در بوشهر ملحق می شوند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )