باشگاه پرسپولیس درباره کمپین فضای مجازی توضیحاتی داد.

باشگاه پرسپولیس درباره کمپین فضای مجازی توضیحاتی داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شروع همکاری با یک گروه فعال در فضای مجازی با عنوان کمپین پرسپولیس تحلیل‌ها و تفسیرهای متفاوتی را به دنبال داشت که بی‌شک برای هر تجربه جدیدی قابل پیش‌بینی است. باشگاه پرسپولیس بر خود واجب می‌داند برای روشن شدن اهداف و دستاوردهای این کمپین نکاتی را متذکر شود:

یک - پرسپولیس بدون اغراق معروف‌ترین و البته محبوب‌ترین برند در ایران است. نامی که میتواند در مشارکت با کسبوکارهای خُرد موجب رونق و اعتبار آن شود. بدیهی است در تصمیم‌گیری برای حضور در این کمپین این مهم هم جزو تکالیف اجتماعی پرسپولیس در نظر گرفته شده است.

دوم- هیچ هواداری برای حضور در این کمپین مجبور به پرداخت پول و هزینه نبوده و نیست و فقط با دنبال کردن صفحات مورد علاقه‌اش در اینستاگرام به آن میپیوندد. البته که درآمد حاصل از این کمپین هم بدون هیچ واسطه مستقیم به حساب باشگاه واریز خواهد شد.

سوم - در انتخاب برندهایی که در این کمپین شرکت کرده‌اند نهایت دقت صورت گرفته تا شأن و منزلت نام بزرگ پرسپولیس که در کنار آن قرار گرفته است حفظ شود. با این وجود دنبال کردن صفحه اسپانسرها صرفاً در راستای حمایت از کمپین مشترک انجام پذیرفته و قرار گرفتن ایشان در لیست دنبال شوندگان لزوماً به معنای تایید محتوا، سرویس‌ها و محصولات ارائه شده نیست. بنابراین راستی آزمایی این صفحه‌ها و نیز استفاده از خدمات آنها با هواداران و دنبال‌کنندگان فهیم صفحه رسمی باشگاه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.