کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هفته بیست و دوم لیگ برتر در حالی امروز (یک‌شنبه) آغاز خواهد شد که ۳ بازیکن از ۴ مدعی آقای گلی سرخابی‌های پایتخت غایب هستند و آل‌کثیر و مغانلو این فرصت را دارند تا فاصله خود را با رقبا افزایش دهند.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران با ۵ بازی پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدارها پیکان میزبان پرسپولیس است و صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی داربی جنوبی‌ها را برگزار می‌کنند. پیکان تیم قعرنشین جدول است و صنعت نفتی‌ها هم می‌توانند از دیدار برابر تیم رده دوازدهمی پارس جنوبی استفاده کنند و به صدر جدول نزدیک شوند.

البته نکته مهم‌تر این ۲ بازی، تقابل آقایان گل لیگ نوزدهم است. شهریار مغانلو از پیکان و عیسی آل‌کثیر از صنعت نفت آبادان با ۱۰ گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارند. ۲ مهاجمی که توانستند تا هفته بیست و یکم حریفای سرخابی خود یعنی ارسلان مطهری، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و مهدی ترابی را شکست دهند و شانس بیشتری برای بردن کفش طلای فوتبال ایران داشته باشند. هفته بیست و دوم فرصت خوبی برای این ۲ مهاجم است تا بتوانند اختلاف خود را با رقبای استقلالی و پرسپولیسی خود افزایش دهند زیرا ۳ بازیکن از ۴ رقیب آن‌ها برای مصاف آقای گلی غایب هستند و آل‌کثیر و مغانلو این فرصت را دارند تا یک قدم دیگر به کسب این عنوان نزدیک‌تر شوند. شیخ دیاباته، مهاجم مالیایی استقلال به دلیل زایمان همسرش به مرخصی رفته و ارسلان مطهری نیز به دلیل کشیدگی همسترینگ مصدوم است و نمی‌توانند در هفته بیست و دوم برای استقلال به میدان روند.

همچنین مهدی ترابی نیز تنها محروم پرسپولیس در آغاز مجدد بازی‌های این تیم است و مرد ۸ گله سرخ‌ها این فرصت را ندارد تا گل‌هایش را در لیگ نوزدهم افزایش دهد. در این بین تنها مهدی قایدی است که با ۹ گل این فرصت را دارد تا رقیب جدی برای آقایان گل فعلی لیگ برتر باشد. شهریار مغانلو و هم تیمی‌هایش از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهدای شهرقدس میزبان پرسپولیس هستند و صنعت نفت در آبادان از پارس جنوبی پذیرایی خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.