کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اولگنار سولسشایر بیش از هر چیزی از تماشای دوباره بازیکنانش در زمین فوتبال خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تاتنهام در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تلاش بازیکنانش در دوران قرنطینه را ستود.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد اظهار داشت: این یک مسابقه عالی خواهد بود. تاتنهام یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر در لیگ برتر انگلیس به شمار می‌آید و یک سال پیش نیز به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. رقابت دشواری پیش روی ماست اما با این حال تمام تلاش خودمان را برای آماده شدن انجام داده‌ایم. یک تیم جوان در اختیار داریم و تاتنهام هم بسیار آماده به نظر می‌رسد.بازیکنان من در دوران قرنطینه به شکل انفرادی، خیلی خوب تمرین کردند و واقع از آن‌ها متشکرم.خوشحالم که پس از مدت‌ها تیمم را در زمین بازی می‌بینم.

او در ادامه افزود: رشفورد و پوگبا مدت زمان زیادی را به دور از میادین بوده‌اند با این حال اما امکان حضور این دو در ترکیب فردا وجود دارد. می‌توانم بگویم ما آنها را در اختیار داریم اما مدت زمان حضورشان در دیدار فردا، مشخص نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.