سایت اسپورت ۲۴ امارات پیش بینی کرد که ادامه لیگ قهرمانان آسیا به صورت تک بازی و در یک کشور برگزار شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت ۲۴، لیگ قهرمانان آسیا بعد از برگزاری هفته دوم به خاطر ویروس کرونا تعطیل شد و همه بازی‌ها چه در غرب و چه در شرق به تعویق افتاد. باوجود آنکه هنوز کرونا از بین نرفته اما کنفدراسیون فوتبال آسیا اصرار دارد که ادامه لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود و حتی لیگ های محلی هم ادامه پیدا کنند.

قرار است که فردا چهارشنبه کنفدراسیون فوتبال آسیا جلسه‌ای غیرحضوری را به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کند تا تصمیم نهایی درباره لیگ قهرمانان آسیا گرفته شود.

یک منبع در کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت و گویی که با سایت «۲۴.ae» امارات داشت، گفت: چند سناریو برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد اما نزدیک‌ترین و محتمل‌ترین گزینه برگزاری دور گروهی به صورت تک بازی و به میزبانی یک کشور است. شرط AFC این است که بازی های مرحله گروهی و حذفی در کشوری برگزار شود که ورزشگاه های آن توانایی سازگاری با آب و هوایی گرم تابستان را داشته باشند.

با توجه به شرایطی که وجود دارد به احتمال خیلی زیاد قطر به عنوان میزبان نهایی ادامه لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شود چرا که رسانه‌های این کشور هم پیش از این نوشتند که تنها ورزشگاه‌های این کشور که آماده میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ هستند از شرایط خاص AFC برخوردار هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.