سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: با مشقت اردوها و تمرینات را برگزار می‌کنیم و امیدوار هستیم قانون منع بودجه به تیم‌های نفتی که روزی در مجلس تصویب شد دوباره به جریان بیفتد و در این خصوص تصمیم تازه‌ای گرفته شود.

ایوب چراغی، سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت تیم پارس جنوبی جم اظهار کرد: دیروز تیم‌ تست کرونا را پشت سر گذاشت و از فردا (چهارشنبه) اردوی خود را در جم به مدت ۱۰ روز برگزار می‌کند و پس از این اردو به ادامه تمرینات خود را در تهران پشت سر خواهد گذاشت.

او درباره مشکلات مالی شاگردان افاضلی گفت: همه تیم‌های نفتی مشکلات مالی دارند و دیروز تارتار هم در مصاحبه‌ای به مشکلات نفت مسجدسلیمان اشاره کرد. حقیقت این است که با مشقت اردوها و تمرینات را برگزار می‌کنیم و امیدوار هستیم قانونی که روزی در مجلس تصویب شد دوباره به جریان بیفتد و در این خصوص تصمیم تازه‌ای گرفته شود چرا که فوتبال در سه شهر نفتی که در لیگ برتر نماینده دارند بسیار جدی دنبال می‌شود و فوتبال عشق مردم است و مردم وقت خود را با این تیم‌ها می‌گذرانند.

سرپرست تیم پارس جنوبی جم اضافه کرد: شرایط واقعا سخت است. نمایندگان این استان‌ها باید تلاش کنند و جلسه‌ای بگذارند تا بتوانند در مجلس کاری انجام دهند و قانون جدیدی تصویب شود. وزارت نفت هم واقعا دستش بسته است و با توجه با قانون مجلس کاری نمی‌تواند انجام دهد. اکنون تنها امید ما استاندار محترم، فرماندار جم و مدیرکل سازمان منطقه ویژه پارس است که کمک کنند تا شرایطمان بهبود پیدا کند. قرار است ۵ میلیارد تومان به حساب ما واریز شود تا بدهی‌هایمان را پرداخت کنیم.

او درباره وضعیت مگنو باتیستا، بازیکن خارجی پارس جنوبی هم گفت: قرار است با مگنو جلسه‌ای بگذاریم و از مبلغی که به تیم‌ها تزریق می‌شود به او کمک کنیم. باید سریع‌تر این مساله را حل کنیم. ضمن این‌که باید با بدهکاران سال گذشته هم پای مذاکره بنشینیم و با آن‌ها هم توافق کنیم. حتما دنبال حل مشکلاتمان خواهیم بود و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد.

چراغی در پایان گفت: از مسئولان استانی تشکر می‌کنم. امیدوارم آقای خرمدل با توجه به شناختی که از شهر جم دارد و با تلاش او بتوانیم با پارس جنوبی کمک کنیم تا امسال در لیگ بماند و در سال آینده نتیج درخشانی کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.