سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از سازمان لیگ فوتبال ایران خواست تا تدابیری اتخاذ کند که همه باشگاه‌ها در یک آزمایشگاه مشخص تست کرونا بدهند.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی درباره مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: در طول یک هفته کل تیم ما در قرنطینه خواهد بود و در طول دو هفته بازیکنانی که تست مثبت داشتند باید در قرنطینه باشند.

وی افزود: من از سازمان لیگ یک درخواست دارم. باشگاه ما یکی از کارآمدترین تست‌هایی که می‌توان انجام داد را از بازیکنان و کادر فنی تیم گرفته است. من از سازمان لیگ می‌خواهم همه تست‌هایی که باشگاه‌های لیگ برتری انجام می‌دهند یکسان باشد. به طور مثال به من گفتند اگر در یک آزمایشگاه دیگر تست می‌دادیم شاید همه جواب‌ها منفی می‌شد. بنابراین فکر می‌کنم این موضوع مهمی باشد که سازمان لیگ آزمایشگاهی را مشخص کند که همه باشگاه‌ها در یک آزمایشگاه مشخص تست بدهند.

جلالی ادامه داد: در حال حاضر باشگاه‌ها خودشان به یک آزمایشگاه می‌روند و تست می‌دهند. امروز پزشک تیم ما می‌گفت اگر در آزمایشگاه دیگری تست داده بودیم همه جواب‌ها منفی بودند اما باشگاه می‌خواست یکی از بهترین تست‌ها را از بازیکنان بگیرد. سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در ادامه با اشاره به اینکه بازیکنانی که تست کرونای مثبت دارند تحت پوشش باشگاه هستند، گفت: قرار است از روزهای آینده از خانواده این بازیکنان هم تست گرفته شود. سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان به اوضاع باشگاه مسلط بشویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.