سرمربی تیم فوتبال تراکتور می‌گید پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای چهار بازیکن تراکتور، سایر بازیکنان از حضور در تمرین می‌ترسند.

به گزترش خبرگزاری تسنیم، ساکت الهامی در گفت‌و‌گو با رسانه باشگاه تراکتور، اظهار کرد: باشگاه تراکتور به دستور فدراسیون فوتبال در خصوص آغاز مسابقات تحت پروتکل‌های بهداشتی، تمکین کرده و در همین راستا تمامی بازیکنان ما در تبریز حضور دارند؛ اما تست‌های انجام شده، چهار نفر از اعضای تیم ما را مشکوک به کرونا نشان داد.

وی ادامه داد: مشکوک بودن چهار نفر به کرونا، باعث ایجاد ترس شدید بین بازیکنان شده و آنان اعلام کرده‌اند که علی‌رغم تمامی احترامی که به مالک، مدیریت باشگاه و بنده قائل هستند، از تمرین کردن می‌ترسند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: بازیکنان ما به فکر خانواده‌شان هستند، یکی از آنان فرزندش تازه به دنیا آمده و یکی دیگر در آینده نزدیک پدر می‌شود، یکی از بازیکنان هم پدر جانبازی دارد. پس ما به بازیکنان هم حق می‌دهیم که در این حد نگران خانواده‌شان باشند.

وی تاکید کرد: پس از مشکوک اعلام شدن جواب تست چهار نفر از اعضای تیم ما، تعدادی از بازیکنان حتی به خانه خود هم نرفته‌اند.

الهامی با تاکید بر اینکه باشگاه تراکتور واهمه‌ای از شروع مسابقات ندارد، گفت: ما به دنبال خراب کردن جو نیستیم و ترسی هم از شروع مسابقات نداریم؛ اما اکنون شرایطی به‌وجود آمده که سلامتی بازیکنان و خانواده‌شان به خطر افتاده و اکنون از آقای خلیلیان تقاضا دارم که راهکاری برای این شرایط به ما نشان دهد. تعدادی از تیم‌ها شرایط مشابه با تراکتور دارند و بازیکنان به شدت می‌ترسند.

وی ادامه داد: اینکه چند بازیکن را از تمرینات محروم کرده و قرنطینه کنیم، امکان‌پذیر نیست؛ چرا که داشته‌های تیم‌ها محدود است.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه تست‌های تکمیلی از اعضای تیم گرفته خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما به قوانین تمکین می‌کنیم و تنها خواسته‌مان این است که آقای خلیلیان راهکاری برای ما نشان دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.