شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است سرخپوشان در لیگ پلی‌استیشن هم به قهرمانی می‌رسند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شجاع خلیل‌زاده پس از اتجام تست‌های کرونا اظهار داشت: خدا را شکر همه اعضای تیم سالم هستند و امیدوارم مردم هم مشکلی نداشته باشند و از بازی‌ها لذت ببرند.

وی درباره مطرح شدن برگزاری لیگ برتر فوتبال به شیوه پلی‌استیشنی تصریح کرد: اگر لیگ پلی‌استیشن بگذارند هم قهرمان می‌شویم. امیدوارم چنین لیگی برگزار کنند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره پشت سر گذاشتن قرنطینه خانگی خاطرنشان کرد: خیلی خیلی سخت گذشت و هیچ چیزی نبود. حوصله ما سر رفته بود و امیدوارم این شرایط تمام شود. امیدوارم همان‌طور که اعضای جامعه به کارهای خود بازگشتند، فوتبالی‌ها هم برگردند و مردم لذت ببرند.

خلیل‌زاده درباره اینکه برخی‌ها می‌گفتند فقط پرسپولیس به دنبال ادامه لیگ است، بیان کرد: سلامتی همه برای ما مهم است، اما درآمد ما از فوتبال است. نکته دیگر اینکه اگر تیم‌های دیگر جای ما بودند، این را می‌گفتند؟ خیر. آنها هم می‌گفتند بازی‌ها برگزار شود. قهرمانی ما قطعی نیست، اما امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم و پوکر قهرمانی کنیم.

وی در مورد دلتنگی‌اش برای هواداران گفت: دل‌مان برای ورزشگاه آزادی و هواداران تنگ شده است. مهم دل آنهاست که با ماست و قلب ۴۰ مبلیون هوادار برای ما می‌تپد.

مدافع پرسپولیس راجع به احتمال جدایی‌اش از جمع سرخپوشان اظهار داشت: من با پرسپولیس قرارداد دارم. می‌گویم همانطور که بازیکنان خارجی ۵۰۰ هزار تا یک میلیون دلار می‌گیرند که ما ۱۰۰ هزار دلار می‌گیریم. بازیکنان ایرلنی ۵۰۰ هزار دلار نمی‌خواهند، اما این پول را در زمان مقرر پرداخت کنند. نه اینکه الان ۲۰ میلیون تومان بدهند و ۱۰ ماه دیگر که قیمت دلار بالا می‌رود و صد میلیون به اندازه ۱۰ میلیون تومان هم ارزش ندارد، به ما پول بدهند.

خلیل‌زاده با بیان اینکه بازیکنان هم زن و بچه دارند و نمی‌توانند زندگی خود را با تبلیغات اداره کنند، گفت: ما تعصب باشگاه‌مان را می‌کشیم و بهتر است غریب‌پرست نباشیم. پراید شده صد میلیون تومان و مبلغ یک ماشین خیلی عادی به دو میلیارد تومان رسیده است؛ قرارداد ما سه میلیارد تومان است و می‌گویند پول میلیاردی می‌گیرید. شرایط جامعه به گونه‌ای شده که کسی با حقوق ۱۵، ۱۰ میلیون تومان نمی‌تواند زندگی عادی داشته باشد و امیدوارم مشکلات اقتصادی برطرف شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هفت میلیارد تومان وعده داده شده به حساب سرخپوشان واریز شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم این مبلغ امروز (چهارشنبه) پرداخت شده که حدوداً ۱۰ درصد قرارداد می‌شد. فکر می‌کنم دریافتی ما اکنون به ۶۵ درصد رسیده و امیدوارم مشکلات مالی حل شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )