کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم نفت مسجدسلیمان می‌گوید بی انصافی است اگر بگویند تیم‌مان دفاعی بازی می‌کند چرا که ما فقط ساختار دفاعی خوبی داریم و گل نمی‌خوریم و این دلیل بر دفاعی بودن تیم ما نیست.

حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت خود و تیم نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: شرایط من امسال خیلی خوب بوده و توانستیم باتوجه به بودجه‌ای که داشتیم فراتر از انتظارها نتیجه گرفتیم و بعد از تعطیلی لیگ و این دو ماهی هم که گذشته در زمین چمن و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات ایمنی تمرین می‌کنم تا شرایط بدنی خودم را حفظ کنم. فعلا ما هم اخبار را دنبال می‌کنیم تا ببینیم چه تصمیمی گرفته می‌شود. در کل گاهی تمرین می‌کنیم و بیش‌تر اوقات هم در منزل و کنار خانواده هستیم.

او ادامه داد: بی انصافی است اگر بگویند تیم‌مان دفاعی بازی می‌کند. تیم‌مان ساختار دفاعی خوبی دارد و گل نمی‌خورد و این دلیل بر دفاعی بودن تیم ما نیست. جلوی بعضی از تیم‌های بزرگ مثل همه تیم‌ها دقایقی دفاعی بازی کردیم و مهم نتیجه‌ بود که خدا را شکر به‌دست آمد.

ابراهیمی درمورد کار کردن با مهدی تارتار گفت: او یکی از مربی‌های خوب لیگ است و این را هم در دو سه سال اخیر نشان داده است. افتخار این را داشتم که در داماش با او کار کنم و از روحیات و سبک مربی‌گری‌اش اطلاع داشتم و فکر می‌کنم یکی از مربیان آینده‌دار فوتبال کشورمان است و نشان داده است که می‌تواند موفق باشد.

او در پایان درباره لغو یا ادامه لیگ عنوان کرد: اگر این بیماری ادامه پیدا کند که نباید لیگ برگزار شود و باید از لیگ‌های دیگری مثل ایتالیا و فرانسه الگوبرداری کنیم. به نظر من لیگ فعلا تعطیل شود اما همین بازی‌ها را ادامه دهیم و حتی اگر سه ماه هم این تعطیلی ادامه پیدا کند، ادامه دهند تا تیم‌ها ضرر نکنند. همه این‌ها هم بستگی به نظر ستاد مبارزه با کرونا دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.