هافبک تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه با حضور ساکت الهامی در راس تیم منسجم شده‌ایم، گفت: هواداران از ما قهرمانی می‌خواهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر ایمانی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتور اظهار کرد: خیلی‌ها آرزوی سرمربیگری تراکتور را دارند اما آقای الهامی زمانی هدایت تیم را برعهده گرفتند که تیم در شرایط بحرانی بود و اکنون نتایج بسیار خوبی هم گرفته‌اند که باعث شده تمامی مردم آذربایجان از وی راضی باشند.

وی با بیان این‌که ساکت الهامی به هر تیمی که رفته، آن را احیاء کرده است، بیان کرد: آقای الهامی با توجه به این‌که ماشین‌سازی را هم احیاء کرده، همه در آن زمان بحرانی می‌خواستند که به تراکتور بیاید و خدا را شکر نتایج خوبی با تراکتور گرفته و در دل مردم جا باز کرده‌اند. من به عنوان یک هوادار تراکتور از شما آقای الهامی تشکر می‌کنم؛ چرا که همه اذعان دارند با حضورتان تیم ما منسجم شده است.

ایمانی در خصوص شعار «بیر، ایکی، اوچ» که هواداران با هدایت او انجام می‌دهند، گفت: هواداران از من درخواست کردند که به عنوان یک بازیکن ترک زبان، هدایت این شعار را برعهده بگیرم و از آنجایی که بچه آذربایجان هستم و آنان من را «اکبر ایمانی» کردند، مقابل خواسته‌شان نه نمی‌آورم و با کسب اجازه از آقا مسعود، اشکان و احسان این شعار را سر می‌دهم و با اجازه آقای الهامی، می‌خواهم همواره هدایت این شعار را برعهده بگیرم.

وی اظهار کرد: ما تیم پرهواداری هستیم. خواسته ما از آقای الهامی، قهرمانی تراکتور است. متأسفانه طی سال‌ها اتفاقاتی مانع این کار می‌شود؛ اما هواداران پشت تیمشان ایستاده‌اند و فقط یک قهرمانی می‌خواهند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )