اسطوره فوتبال آلمان معتقد است؛ شرایط کنونی حاکی از جدایی مانوئل نویر از بایرن مونیخ در پایان فصل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آلمانی «بیلد» اخیراً خبر داد مذاکرات میان باشگاه بایرن مونیخ و مانوئل نویر برای تمدید قرارداد این دروازه‌بان ۳۳ ساله به بن‌بست خورده است. نویر که در سال ۲۰۱۱ با قراردادی ۳۰ میلیون یورویی از شالکه به بایرن مونیخ پیوست، قراردادش این فصل به اتمام می‌رسد. مذاکرات برای تمدید قرارداد آغاز شده اما طرفین هنوز به توافقی دست نیافته‌اند، چرا که این دروازه‌بان آلمانی خواهان تمدید قرارداد بلند مدت است اما مدیران بایرن مونیخ خواهان تمدید یک ساله قرارداد این دروازه‌بان ۳۴ ساله هستند.

لوتار ماتئوس در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای» آلمان گفت: من نمی‌توانم میل نویر به تمدید قرارداد بلندمدت را درک کنم. تمدید پنج ساله قرارداد که او می‌خواهد، زمان زیادی است. مانوئل نباید فراموش کند که بایرن مونیخ در مقاطع مختلف چقدر به او وفادار بوده است. به هر حال برای هر دو طرف فوق‌العاده خواهد بود اگر نویر چند سال دیگر در بایرن بماند. مانوئل ابتدا باید سه ساله تمدید کند و اگر در سلامت بود و عملکردش خوب بود، قرارداد بعدی را امضا کند.

اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن تصریح کرد: من فکر می‌کنم نشانه‌هایی که وجود دارند، نشان از جدایی نویر از بایرن دارد. مانوئل می‌خواهد بازی کند و دوست دارد مدت زمانی بیشتر و اغلب بازی کند. با توجه به کیفیتی هم که او دارد، این قابل‌ درک است. احتمالاً اندکی بیشتر از نویر انتظار می‌رفت و بدون شک انتظاراتی که او از خودش دارد نیز بیشتر بوده است. من فکر نمی‌کنم مانوئل فصل آینده در بایرن باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.