ستاره بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید به داشتن شروعی نه چندان جالب در این تیم اعتراف و ابراز امیدواری کرد که فصل دوم حضورش در سانتیاگو برنابئو بهتر باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادن ازار، هافبک هجومی تیم فوتبال رئال مادرید که از زمان انتقالش به این تیم در تابستان سال گذشته درگیر مصدومیت‌های گاه و بیگاه بوده و اخیراً هم تحت عمل جراحی قرار گرفته است، به مادرید برگشته تا دوره نقاهتش را سپری کند.

او در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی RTBF بلژیک راجع به وضعیت خود گفت: فصل اول حضورم در رئال مادرید بد بوده است، اما نمی‌شود فقط جنبه منفی قضیه را دید. فصل اول، فصل تطبیق‌پذیری است. در فصل بعد درباره عملکردم قضاوت خواهد شد و همه چیز به خودم بستگی خواهد داشت که در وضعیت خوبی قرار داشته باشم یا نه.

در ایامی که به خاطر شیوع کرونا در اسپانیا تمامی رویدادهای ورزشی لغو شده‌اند، بازیکنان رئال مادرید در خانه تمرینات‌شان را به صورت انفرادی انجام می‌دهند. لالیگا تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است و معلوم هم نیست که ازار اصلاً فرصتی برای به پایان رساندن فصل در کنار رئال مادرید داشته باشد یا خیر.

ستاره سابق چلسی در این خصوص گفت: من منتظر هستم ببینم چه می‌شود. با زیدان تماس تلفنی داشتم و او هم نمی‌دانست این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. تنها کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که آمادگی جسمانی‌مان را حفظ کنیم. نمی‌دانیم لالیگا از سر گرفته می‌شود یا نه. اگر فصل نیمه کاره بماند، همه ما ناراحت خواهیم شد، اما فعلاً که وضعیت همین است.

ازار که با قراردادی ۱۰۰ میلیون یورویی به رئال مادرید پیوست، درباره وضعیت خود بعد از شکستگی قوزک پایش در ماه نوامبر که مصدومیتی دیگر در ماه فوریه هم به آن اضافه شد، گفت: وضعیتم بهتر است. هفته پیش بخیه‌های پایم را باز کردم. الان فعالیتم بیشتر شده است. می‌توانم راه بروم، پس وضعیتم بهتر است.

وی در تعویق مسابقات یورو ۲۰۲۰ نیز گفت: برنامه‌ام این بود که در این رقابت‌ها حضور داشته باشم. به همین دلیل از به تعویق افتادنش ناراحتم. سال بعد همه ما یک سال مسن‌تر خواهیم بود که این باعث تأسف است، اما خب از یک نظر هم برایم خوب شد، چون اجازه می‌دهد که قوزک پایم به وضعیت عادی برگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.