کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیران و مالک ۲ باشگاه تبریزی لیگ برتری فردا جلسه‌ای را پیرامون زمان آغاز تمرینات نوروزی ۲ باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی برگزار خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، فردا(یک‌شنبه) مدیران و اعضای دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی جلسه‌ای را در خصوص وضعیت دو باشگاه و زمان آغاز تمرینات دو تیم در نوروز ۱۳۹۹ با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهند کرد.

در این جلسه، محمدرضا زنوزی، مالک ۲ باشگاه، اعضای هیات‌مدیره تراکتور و ماشین‌سازی و کادرفنی و سرپرست ۲ تیم حضور خواهند داشت. پیشنهاد اولیه باشگاه ماشین‌سازی، پیگیری تمرینات این تیم از تاریخ ۵ فروردین است اما نامعلوم بودن وضعیت برگزاری لیگ این پیشنهاد را عملی نکرده است و فردا درباره آن بحث خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.