هافبک فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس تأیید کرد قراردادش با یوونتوس تمدید خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بلز ماتویدی که در سال ۲۰۱۷ با قراردادی سه ساله از پاری‌سن‌ژرمن به یوونتوس پیوست، تأیید کرد با فعال شدن بند تمدید یک ساله قراردادش، به مدت یک فصل دیگر در جمع راه‌راه پوشان تورین باقی خواهد ماند. این هافبک فرانسوی در فصل جاری در ۳۰ بازی از رقابت‌های مختلف برای راه‌راه پوشان تورین به میدان رفته و آمار یک‌ گل‌زده و ۲ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

ماتویدی ۳۲ ساله که پیش از این بحث پیوستنش به المپیک لیون مطرح شده بود، درباره آینده حرفه‌ای‌اش گفت: من در یوونتوس خواهم ماند، در قرارداد من بندی برای تمدید یک ساله وجود دارد که باشگاه تصمیم گرفته آن را فعال کند. خوشحالم که یک فصل دیگر در یوونتوس به کارم ادامه خواهم داد. هرگز تردیدی نسبت به آینده حرفه‌ای‌ام نداشته‌ام، چون به تمامی طرفین اعتماد داشته‌ام. به هر حال من سنم بالاتر می‌رود و خانواده‌ام هم عاشق شهر تورین هستند.

ژان میشل آئولاس، رئیس باشگاه لیون نیز در این باره اظهار داشت: جونینو (مدیر ورزشی تیم فوتبال لیون) تابستان گذشته رویایی به خدمت گرفتن ماتویدی را داشت. این اتفاق در نهایت نیفتاد چون بلز می‌خواست این فصل را با یوونتوس سپری کند. او حق داشت که در یووه بماند چون این تیم در لیگ قهرمانان مدعی قهرمانی است.

تیم‌های لیون و یوونتوس چهارشنبه شب در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فرانسه به مصاف هم خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.