ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در آستانه یک رویداد سالانه در کشورش، خود را از حضور در بازی بعدی PSG معاف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان انگلیس، سابقه بد نیمار در زمینه ترجیح دادن تفریحات شخصی به تعهدات حرفه‌ای او را در مظان اتهام قرار داده و مدتی است که رسانه‌ها رفتارهای او را در داخل و خارج از زمین فوتبال رصد می‌کنند.

نیمار دو هفته پیش درست در روز تولدش اعلام کرد که از ناحیه قفسه سینه آسیب دیده است و برخی این ادعای او را بی‌ربط با مراسم جشن تولدش ندانستند.

بعد از این ماجرا خیلی‌ها منتظر بودند که ببیند آیا نیمار برای کارناوال سنتی سالانه برزیلی‌ها چه برنامه‌ای دارد، رویدادی که او در پنج سال اخیر به صورت متوالی در آن شرکت داشت. امسال اما با توجه به برنامه بازی‌های پاری‌سن‌ژرمن انتظار می‌رفت که نیمار نتواند به کشورش برگردد و در این مراسم سنتی شرکت داشته باشد. با این حال نیمار کاری انجام داده که فرصت حضور در این رویداد را به دست آورد. او شب گذشته (یکشنبه) در جریان بازی خانگی پاری‌سن‌ژرمن مقابل بوردو که با پیروزی ۴ بر ۳ پاریسی‌ها خاتمه یافت، در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم مرتکب خطایی خشن شد که برایش کارت زرد دوم را به همراه آورد و باعث اخراجش شد.

خطای نیمار در میانه میدان و در موقعیتی رخ داد که بازیکنان بوردو با پاس‌های روبه‌عقب توپ را به سمت دروازه خودشان برگردانده بودند. از این رو هیچ ضرورتی برای ارتکاب این خطا وجود نداشت و به همین دلیل نیمار بار دیگر در مظان اتهام رفتاری غیرحرفه‌ای برای رسیدن به هدفی غیرفوتبالی قرار گرفته است.

کارت قرمزی که مهاجم ۲۸ ساله پاریسی‌ها گرفت، او را از بازی بعدی این تیم مقابل دیژون محروم می‌کند و به این ترتیب او این فرصت را خواهد داشت که به برزیل برگردد و برای ششمین سال متوالی در کارناوال برزیل شرکت کند. این مراسم از روز جمعه هفته جاری آغاز می‌شود و تا چهارشنبه هفته آینده ادامه دارد. بنابراین نیمار می‌تواند چند روزی را در کشورش سپری کند.

آمارها نشان می‌دهند که نیمار از سال ۲۰۱۳ که از تیم سانتوس برزیل به بارسلونا پیوست، هر سال‌ در این مقطع از فصل به شیوه‌‌های مختلف خودش را به برزیل رسانده تا در کارناوال سنتی ریو شرکت کند. او در سال‌های ۲۰۱۵ و۲۰۱۶ با محرومیت‌های یک جلسه‌ای فرصت بازگشت به برزیل را پیدا کرد. در فصول بعد هم مصدومیت بهانه خوبی در اختیار نیمار قرار داد که بتواند به کشورش برگردد.

با این حال محرومیت یک جلسه‌ای نیمار به خاطر کارت قرمزی که شب گذشته گرفت به او فرصت کافی برای شرکت در مراسم جشن تولد خواهرش نخواهد داد. این مراسم قرار است ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) برگزار شود و نیمار در آن زمان باید در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتمون به میدان برود. نیمار بعد از دریافت کارت زرد دومش از داور، او را به شیوه‌ای طعنه‌آمیز تشویق کرد و بعد از آن هم از شدت خشم پیراهنش را درآورد که این حرکات او هم ممکن است بر شدت مجازاتش بیفزاید.

روند محرومیت‌ها و مصدومیت‌های متوالی نیمار در این مقطع فصل ادامه پیدا کرد و باید دید که او از این فرصت برای شرکت در رویداد سنتی مورد علاقه‌اش در برزیل استفاده خواهد کرد یا نه.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.